Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

søndag 27. januar 2013

Små pulsvanter

Minstesnuppa liker pulsvanter. Hun stikker til stadighet av med mine eller storesøster sine om hun kommer over noen.


Pulsvanter er fint tilbehør til diverse antrekk, men i tillegg er de jo også praktiske. Som når den lille frøkena skal ut i bilen og ikke vil ha votter på, fordi hun da ikke klarer å kose med kosekluten mens vi kjører. Da varmer i hvert fall pulsvantene mer enn ingenting :)


Disse er egenkomponert, og jeg har strikket en drøss av dem til Prinsessa og venninnene hennes, og har flere liggende til planlagt salg. Men nå måtte jeg strikke et minipar til Vesla - tilpasset ei lita toårshånd. Og hun er godt fornøyd med å få helt egne :)

Jeg har brukt restegarn etter en kort vest jeg tidligere strikket til frøkena, og da passer de jo fint sammen - med en søt kjole under :)

Her skal snart kvelden tilbringes foran tv, og med fullføring av diverse prosjekter...
...sy på knapper...(kjedelig! Men akk så nødvendig.)

God søndagskveld!

3 kommentarer:

Pia sa...

Kjempesøte!

Husmorspira sa...

Nei, så nydelig! Disse fikk jeg lyst til å herme etter, skjønt med pulsvanter til slike små pyntedukker!

Bente sa...

Oi så søtt! Fikk lyst til å strikke vest og pulsvarmere jeg nå!