Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

lørdag 24. november 2012

God helg!

Minstemor og jeg koser oss med langhelg i nord hos familie. Pepperkakebaking har vært på menyen i dag, og nå lukter det deilig jul i huset :)


Med en liten gladsang fra Vesla
ønsker jeg alle en deilig lørdagskveld :)





Edit; jeg har skjønt at videoen ikke kommer opp på alle Ipader og telefoner og den slags. Men på pc-en kommer den i hvert fall opp. Da er jeg et skritt videre i å klare å legge ut videoer. Tidligere forsøk har ikke resultert i noen ting. Om det skyldes meg, eller den bestemte telefon som mangler diverse installeringer, vites ikke. Vet du?
Om du vil se og høre min lille skjønnes fantastiske røst, får du ta pc-en fatt ;o)

1 kommentar:

Karen sa...

Hihi, så søt! :)
Ble iallfall noe urfivillige fridager etter jobbelørdagen, da hele huset fikk omgangsyke :( uff. Det er virkelig det værste å få i hus... Nå er formen stigende hos de fleste, bare jeg og magen min som enda ikke er helt enige om matinntaket ...