Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

mandag 23. juli 2012

Nye lyslykter

På mørke kvelder ute på terrassen må det koselig lys til. Nå har jo denne fruen også fått litt dilla på Norges-glass og stæsjing av dem. Så da kommer det stadig nye glass til ;o)

Et glass har fått seg heklet drakt. Pyntet med bånd og diamantkrone (ekte diamanter? Ja, klart!), faktisk kjøpt i Danmark til Prinsessens dåp for hele 7 år siden. Godt man finner på å bruke noe igjen :o)


Et annet glass har fått en lyslenke trykket oppi seg. Funker godt det også :o) Claes Ohlson har flere typer lyslenker som går på batteri, noe som gjør det så mye enklere å bruke i interiøret.



By night:



Ha en lysende sommerkveld!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei. Så genialt dette var! :) Tusen takk for kjempegodt tips. Eg er ikkje så stor fan av stearinlys, då eg er litt hysterisk med tanke på brannfare, så dette var midt i blinken for meg. Søren at eg ikkje kapra meg nokre noregsglas på loppemarknaden sist helg! Jaja, eg finn vel noko anna eg kan bruke i mellomtida :)
Så koseleg at du vil følgje bloggen min, håpar du ikkje vert skuffa :)
Mvh, KristiN

Hilde sa...

Norgesglass kan brukes til så mangt :) Og veldig kjekke til dette formålet :)))