Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

lørdag 31. mars 2012

Vest

Jeg fant ei oppskrift på en søt og enkel vest på Ravelry, som jeg måtte teste ut.
Jeg har strikket den i mitt favorittgarn, Merino Extra Fine fra Drops. Gudene vet hvor store mengder jeg har kjøpt av nettopp dette garnet! Må vel nærme meg en pall nå?


Vesten er super å bruke både sommer som vinter. Noen sommerdager er jo ikke akkurat fylt med de høyeste temperaturer, og da er det godt med litt ekstra varme over skuldrene ;o)

 

Vesten passer supert sammen med ei bukse i babycord (og som jeg nå ser er temmelig krøllete... Makan!) som jeg sydde for en tid siden.

 

Jeg har allerede strikket en til vest i rosa, og det blir nok mange fler. Nå skal jeg igang med en i brunt :o)


God helg!
(Her bakes det til langt på natt, for det er bursdag å feire i Puslespillfamilien)

13 kommentarer:

Anonym sa...

du er så kreativ og flink! :)
Jeg har satt mamma igang med å strikke vest til min lille, den skal være eplegrønn, hadde jeg hatt e liten jente så hadde jeg definitivt strikket samme som deg, nydelig er den og merino garnet er bare herlig, jeg elsker det også :D

Bente sa...

Nydelig! Enkelt og greit:-)
*dillapålilla*

Bente sa...

Nydelig! Enkelt og greit:-)
*dillapålilla*

Guri sa...

Den der var skikkelig fin!! Deilig med litt lune plagg også om sommeren :)
Klæm

Elisabeth, innerst i veien sa...

Superlekker, både form og farge! Ha en flott påske, lilla er jo påskefarge også.

Marit sa...

Utrolig fint! Passet så godt sammen de klærne der. Lilla har liksom ikke vært helt min farge, men har plutselig fått skikkelig lilladilla! God påske!

Hello Baby Lou sa...

Akk, så skjønn!

Fin helg!

Frihet sa...

Å den var fin!!! Kan du sende meg oppskrift? Jeg har lyst å strikke en slik. Kostet oppskriften noe?

Å full klaff med den buksen da, kan tenke meg snuppa blir fin!!

Hilde sa...

Frihet; kommer inn til deg og svarer :O)

Frihet sa...

Hei hei søte deg!!! Takk takk for at du gidder å dele oppskrift!!

Mail ; cnj_macias@hotmail.com

Klem

Anonym sa...

Hei :-) Jeg vil også gjerne ha oppskriften! msundfjord@hotmail.com

Evt linken til hvor den ligger på Ravelry så kan jeg laste den ned selv ! Tusen takk!

Anonym sa...

Der fant eg deg igjen. Har nå lagret siden din slik at eg kan følge med deg. Det var den vesten eg forelsket meg i. Har en mor som heldigvis tar på seg strikke oppdrag fra datteren :-)har du mulighet til å sende meg også oppskriften, eventuelt en link. atlaanes@online.no.

Terly

Thomas sa...

Hei, jeg finner ikke denne vesten på Ravelry. Kan du hjelpe meg? Hva heter den på Ravelry, evt kan du sende meg en link til siden? anita@lyngoy.net

Anita