Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

torsdag 29. desember 2011

Jul på kjøkkenbenken

Det er viktig å matche. Kjære vene, det kan jo bli full kræsj hvis man ikke tenker på det! Som å ha en grønn oppvaskkost og en turkis kjøkkenklut når alt annet er julerødt. Makan!

Fruen måtte selvfølgelig frem med strikkepinnene midt i julestria og trylle frem en RØD kjøkkenklut. Litt vanskelig å lage oppvaskkosten selv, så jeg gjorde det enkelt med en kjøpt en ;o) Dårlig med vevinga også, så kjøkkenhåndkleet kommer også fra en butikk...



Og innpakket i cellofan og med passende tekst på kortet, ble det jammen meg noen små julegaver også ;o)

For du matcher vel, du?

5 kommentarer:

Liv-Inger sa...

Klart jeg matcher! Men jeg strikker ikke kluten selv. ;-)

Flott julegave!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja kjære vene, matching på oppvasken er det minste man kan forlange. :-)
Veldig veldig fin gave også.

Misemor sa...

Hihi, du er jo verre enn meg, jo, hehe...!
Ha ei fin romjul videre.
Klem ToneB

Bondekona sa...

Hohoho!

Klart det må matche!
:)

Hello Baby Lou sa...

Skjønner jeg har en liten vei å gå før jeg blir interoørblogger, hehe. Her i huset råder flyttekaoset, ispedd litt barnepyntet hus. Skal bli godt å flytte ordentlig ut og inn i nyheimen på nyåret.