Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

torsdag 24. november 2011

Sør og nord. Lys og mørke.

Vi flyttet til Østlandet for over åtte år siden, og vi trives veldig godt her. Jentene er jo født her, så de kjenner ikke til noe annet. Junior fylte fire år da vi flyttet fra nord, og han husker vel egentlig ikke så veldig mye fra tiden før det.

Jeg savner ikke den nord-norske sommeren. Jeg savner heller ikke den nord-norske vinteren. Men nå er jo ikke den østlandske sommeren eller vinteren så mye å trakte etter for tiden heller...
Men iblant savner jeg det høye nord likevel. Det er deilig med lyse dager i sør, men mørketiden i nord er fin, den også :o)



Lytt og føl stemningen :o) Nå blir det jul!


*     *     *

Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer på innlegget under her med kronekjolen og ribbebuksa. Det er kjempekoselig å lese :o))))))

Og så er jeg så heldig å ha fått hele to bidrag nominert i Pinnekroken, både strikkejakken min og cupcake-lua. Veldig gøy og inspirerende :o)

4 kommentarer:

oppsummert sa...

Lykke til i pinnekonkurransen!

Maria HM presterer alltid bra, flott stemme.

Lomme sa...

Åhå....den cd-en har jeg kjøpt! Den er så fin. Koser meg med julemusikk :)

Hjemlengselen vil alltid være tilstede. Jeg er egentlig Bergenser, men bor i Kristiansand :)

Cecilie von der Ohe sa...

Det nordligste jeg har vært var til Tromsø. Da var det sommer og midnattssol. Jeg har hørt at det går an å høre nordlys, men jeg vet ikke om det bbare er tull. I så fall kan jeg tenke meg å oppleve det. Lykke til i Pinnekroken! :-)

Cecilie

Whitebite sa...

good luck, klart du vinner!
:)