Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 8. november 2011

Cupcakelue



Jeg kom over ei kjempesøt lue som jeg måtte teste ut; cupcakelue :o) Oppskriften jeg brukte som utgangspunkt fant jeg hos Made by Cecilia. Litt småendringer her og der har jeg gjort med bl.a. maskeantall, og så har jeg strikket inn blanke perler som cupkake-strøssel. Perfekt tïl ei sukkertøyprinsesse ;o)






Mulig cupkaken får et kirsebær på toppen. Vi får se om Prinsessa bestemmer seg.





Lua er litt stor, men da er det også plass til oppsatt hår under den. Og kanskje mor selv låner den, hvis hun føler litt ekstra søtsug en dag ;o)

Ha en søt kveld!

Lua får også være med i Pinnekroken sin utfordring; "Noe som varmer".

10 kommentarer:

Whitebite sa...

Søteste!
og jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men dere er jo sååå like!!

Eller?
hørt det før?

:)

Berit sa...

Kjempesøt lue

Lammelåret sa...

Så søt at hun kan spises opp!

- er det en passende kommentar?

:)

Gørill sa...

Det var en kjempeartig lue, det er rart med denne cupcake moten, den kan strikkes, hekles(så det lenger ned i bloggen din) eller spises! Håper du fikk linken til blomsten på Odessaluen! Snart ser vi nok en lue til tenker jeg...

Hilde sa...

Takk for søte kommentarer :o)

Whitebite; ja, hun er nok temmelig lik meg, både utseende og væremåte - på godt å vondt, vil kanskje noen si...

Farmors; tusen takk for linken! Blomsten var så fin. Det kommer nok snart et lueinnlegg til, ja ;o)

Guri sa...

Kjempefin!! synes nå vi må få se mora som tyvlåner lue også jeg da ;)
Klæm

Ann-Kristin sa...

SÅ fin! Du er kjempeflink!

Hello Baby Lou sa...

Skjønn frøken og flink mamma!

Bondekona sa...

Sååå søt!
:)

Anonym sa...

kjempe fine luer:)

Hilsen farmor i trondheim