Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 6. september 2011

Sommerfugl. Og en etterlysning.

Denne søte sommerfuglen har jeg heklet etter oppskrift herfra. Den kan brukes til pynt på både klær og interiør. Må nok bli noen flere av den :o)


For en tid siden så jeg en annen type heklet sommerfugl i en blogg, som var festet til en hårspenne. Det syntes jeg var en kjempeidè og noterte meg det som et punkt på to-do-lista mi. MEN jeg har glemt hvor jeg fant ideen. Og den sommerfuglen var sååå fin og veldig passe til hårpynt. Denne jeg har heklet er dobbel, mens den jeg ikke finner, var et enkelt lag.
Er det noen som kan tenkes å ha sett den noen sted og kan hjelpe meg?

7 kommentarer:

Guri sa...

Kjempesøt sommerfugl :)) Er imponert over alt dere får til med heklekroken :)
Klæm

Osloskånskan sa...

Underbar!

Hilde sa...

Tjohoo! Jeg fant! Litt ekstra søking, og riktig blogg dukket opp ;o)
Se den fine hårpynten:
http://barlandobyhand.blogspot.com/2011/06/harpynt.html

AvMeg sa...

Enig - den var veldig fin :-)
Ha ei fin uke :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kjempesøt. Sånne husdyr er jo enkle å stelle også. :-)

Berit sa...

Hei
Tusen takk for koselige ord i bloggen min :)
Hvis du gir meg e-post adr. din skal jeg sende oppskriften på sommerfuglene til deg.

Klem fra Berit (Barlando By Hand)

Karen sa...

Kjempesøt! Jeg har en oppskriftsbok full av slike sommerfugler, bier og blomster og nå fikk jeg jammen en julegaveide til små søte nieser!

Ha en fortreffelig dag!
*klemmer*