Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 23. august 2011

Jubels knytebukse

Minstemor har fått ei knytebukse à la Jubel. Rosa og brun velour og brun ribb (Stoff og Stil).



Mønsteret er hentet fra den fine sybloggboka som kom ut i vår; "Made by me". Jubel har laget akkurat dette buksemønsteret. Hun syr så fine barneplagg, og jeg liker særlig godt buksene og kjolene hun syr.


Ikke lett å ta bilder når man har en nyskjerrig 1-åring, som absolutt skal legge seg borti ALT mamma gjør... Den buksa ble dandert utallige ganger på gulvet. ETT bilde ble ok...

6 kommentarer:

Whitebite sa...

åååå..jeg blir bare så imponert!!
3 barn,1 mann,full jobb...oppussing... og så SYR du i tillegg?!!

Buksa var helt knall.
Kunne tenkt meg denne også, men vet ikke helt om den ville passet min smekre fasong?

Pia sa...

Jubel syr flotte klær, men det gjør jo du og!

Bondekona sa...

Fantastisk den boka, som har samlet flotte oppskrifter fra flotte blogger!

Herlig bukse!
Vil også prøve den,
før lånetida på biblioteket går ut..
:)

Hilde sa...

Takk for fine ord :o)

Alt kler den smukke, vettu Whitebite :o) Og du, syingen går gjerne på bekostning av noe - noe treningstimer, husvask, rydding og den slags. Mye mer morsomt å sy :o) Og akkurat nå har vi en hjemmeværende husfar. Ha må jo ha litt husarbeid å holde på med...

Bente sa...

Kjempe fin bukse.:o)
Jeg har akkurat bunkret velur fra SYDILLA, en jooosa hjertekjole til storesøster er ferdig, men jeg ribben passet ikke til veluren jeg kjøpte så jeg må (desverre)en tur på Stoff&stil før det blir noe mer produksjon.
Syns det er veldig hyggelig med kommentarer fra deg på bloggen min:o)
kjenner meg litt igjen på tittelen i bloggen din:o)hverdagen er så absolutt et puslespill om dagen.

Villblomsten sa...

kjempefin :-)
jeg har også kjøpt boken :-)
har klippet ut ett par mønster - men ikke sydd noen enda :-)