Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

søndag 29. mai 2011

Tidlig morgen

3 timer søvn på mor er litt i minste laget. Det straffer seg å legge seg altfor sent når minstefrøkena bestemmer seg for å våkne altfor tidlig... Jeg klager ikke, for det hører til sjeldenhetene at vi ikke har en god natt. Jeg bare registrerer at det er fryktelig tidlig!

Men hvem kan vel motstå ei blid godjente som sitter på gulvet med lekene sine og smiler og susser ut i lufta til mamma?!



Da har denne dagen fått noen ekstra timer, og det er jo noe som stadig etterlyses i travle tider ;o) Hvor effektive de ekstra timene blir, er en annen sak...

Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

Guri sa...

He he :)
Min erfaring er at disse ekstra timene blir brukt til: å sitte og se ut i lufta og tenke på alt det jeg kunne gjort med de ekstra timene ;))
Ha en flott søndag :)
Hilsen Guri

Frihet sa...

Fin søndag til dere!! Nyt de ekstra timene ;)
Søte smil er deilig!!
klem

Lomme sa...

Å, så herlig! *smelt* Ja, da hadde ikke jeg heller kunnet motstå :) Utrolig søt jente!

Takk for kommentar i -gi borten- min!
Gøy!