Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

mandag 9. mai 2011

Give away-takk. Og kløversett.

Kjempehyggelig at så mange vil være med på 
Give away'en min :o)
Det setter jeg stor pris på!
Velkommen til nye følgere :o)


Det ble litt sying i helga, til tross for et fantastisk vær. Lilla kløverbody og lilla velourbukse til minstesnupp. Kløverstoffet er fra Cetho designs, og velour og hvit jersey fra Stoff og Stil. Og så har jeg fått på mine nye merkelapper :o)






Stoffet ser mer blått ut her enn lilla, ser jeg.

Dette er ikke klær hun trenger akkurat nå, og egentlig har jeg nok av syprosjekter som jeg helst skulle fått unna innen vi reiser på ferie i juni. Men jeg var så ivrig etter å sy noe i det nykjøpte kløverstoffet :o)
Nå må jeg komme igang med mer kjolesying til jentene, for planen er jo at kjolene skal være med på ferie...

Ha en super kveld!

6 kommentarer:

Cecilie sa...

Åh så fint det var. Er litt misunnelig på alle som kan sy så fine ting. Har et mål om å lære meg det eg og, sånn at eg kan sy kle til prinsen min, men tida strekker berre ikkje til fortida.

Maichen sa...

Nyyydelig!!!
Holder på å mote meg opp til body nå ;)

Hilde sa...

Nei, det er ikke alltid så lett å få tiden til å strekke til alt man så gjerne vil gjøre, Cecilie. Men det er gøy å sy barneklær, så det kan anbefales :o)
Maichen, det er bare å sette igang! Du som syr flotte vognposer i mengder, du fikser da greit en body :o)

Frihet sa...

Så fint sett!! det stoffet er så fint :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nydelig kløverstoff, virkelig herlige plagg du har tryllet fram.

Leste koffertinnlegget og lo godt. Sikkerhetskontrollen er utfordrende nok med pc opp og ned av pc-veska. For ledningen og musa bør ligge på toppen for å få plass så da må alt ut og pakkes om - ja dette er jo i tillegg til å ta av seg skoa, jakka, legge fram posen med væsker og pust og pes. ☺

Anonym sa...

Kjempeflott sett du har sydd! Og kløverstoffet var bare helt nydelig.:)