Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

søndag 1. mai 2011

Årets første juleinnlegg?

Det sies at jula varer helt til påske, og så tøyer vi gjerne høytidene litt ekstra i tillegg. Så hva passer vel bedre å ha på seg 1.mai enn lillesøsters julestrømper?!




7 måneder igjen til første luke i adventskallenderen åpnes :o)

(Og forresten, skal man lage pakkekallender til 3 unger, er det på tide å starte nå!)

5 kommentarer:

Pia sa...

Ha ha, ja,det er sikkert noen som er godt i gang med julekalenderen;)

Hello Baby Lou sa...

-Og ta bilder til årets julekort!

Hilde sa...

Jeg pleier å starte litt tidlig med juleforberedelser, men ikke SÅ tidlig :) Vi er vel heller litt seine med å pakke bort alt som har med jul å gjøre... Men det slo meg, at hvis jeg skal fikse 72 kallendergaver til riktig pris og størrelse, så trenger jeg kanskje 7 måneder på meg!?

Whitebite sa...

godt å være tidlig ute!
sååå søte små labber..♥

Maichen sa...

Hihi, herlige småføtter :)

Skal innrømme at jeg faktisk har begynt å tenke julegaver :D

..det er dog langt fra tanke til handling ;)